Zimowy shadowbox

Zimowy moodboard w tle

Witajcie! 
Dziś chcę Wam zaprezentować pracę, która stworzyłam jako inspirację do styczniowego wyzwania "Zimowy moodboard" na blogu BloomCraft: KLIK.
Moodboard jest bardzo przyjemny do zinterpretowania i pomysłów miałam kilka. Ostatecznie zdecydowałam się na recyklingowy shadowbox. Bazę mojej pracy stanowi małe pudełko kartonowe, które nieco przycięłam, aby stworzyć ramkę. Całość ma wymiary 13x13x3,5 cm.
Do stworzenia pracy użyłam czterech różnych arkuszy z kolekcji Oczarowanie, w tym jeden z elementami do wycinania. Papierami okleiłam całe pudełko, również jego tył.




Wewnątrz shadowboxa przycupnął na gałązce mały ptaszek:



a pod gałązką leży kilka śnieżynek:



Dopełnieniem całości jest kompozycja z oszronionego serduszka, ośnieżonych malutkich szyszek, kilku śnieżno-lodowych pręcików oraz kilku elementów papierowych (tag, klatka z ptaszkami i serwetka).




A całość prezentuje się tak:



Pracę zgłaszam na wyzwanie:

 KLIK


Na koniec chciałam Was serdecznie zaprosić do udziału w wyzwaniu z zimowym moodboardem na blogu BloomCraft: KLIK.


Miłego tygodnia!

Komentarze

  1. Pięknie wyszło, tak delikatnie, romantycznie i zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A po zimową inspirację wystarczyło zerknąć za okno ;)

      Usuń
  2. Bardzo pięknie i klimatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.