wtorek, 28 marca 2017

Wiosenna pisanka mixed media






Kolejna wielkanocna odsłona :) Tym razem w zdecydowanie bardziej intensywnych kolorach, niż kartka, którą prezentowałam wczoraj.

Pisanka jest dość duża, więc miałam sporo powierzchni do zagospodarowania. Postanowiłam zatem nadać nieco faktury, a potem stworzyć bogatą kompozycję.


Zrobiłam też trochę bałaganu dokładając barwiony mgiełkami sizal.


Zdecydowanie nie żałowałam sobie, jeśli chodzi o ilość kwiatów w kompozycji - postawiłam na bogactwo i przepych.


Na koniec całość pobieliłam przy użyciu gesso.



Jajo osadzone jest na podstawce - gniazdku.



Tym razem znów spróbuję swoich sił w wyzwaniach:

Banerek do zabrania:



22 komentarze:

  1. Przeurocza ozdoba świąt! Coś mi się wydaje, że przeszłaś jakiś kurs florystyczny... taka to przemyślana kompozycja :) A bogactwo ozdób i piękna kolorystyka sprawiają, że jajo nie musi stać wśród innych jajek czy kwiatów,jest samowystarczalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Kursu nie skończyłam, jakoś tak samo wyszło :P Jajo z założenia miało być właśnie samowystarczalną dekoracją świątecznego stołu. Nawet ma prywatne gniazdko :D

      Usuń
  2. Śliczna ozdoba, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycajace jajo!
    Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniach Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i życzenia :)
      Pozdrawiam ciepło i wiosennie!

      Usuń
  4. Cudowna☺ dziekujemy za udzial w wyzwaniu KTM ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Na bogato...elegancko i cukierkowo...niczym dla księżniczki!
    Piękna praca. Dziękujemy za udział w naszej zabawie w KTM :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne jajo
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bogato ☺ Podoba mi się takie jajo. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Cudowna pisanka:)
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Wspaniała praca! Dzięki za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. cudne jajo :) dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń