czwartek, 15 grudnia 2016

Nagroda z candy

Candy u Nożyczki Rudej 

Jakiś czas temu brałam udział w candy organizowanym na blogu Nożyczki Rudej.
I znalazłam się wśród szczęśliwych zwycięzców! Niedawno dotarły do mnie karteczki świąteczne, które były nagrodą przeznaczoną dla mnie.

Niezwykle ciekawym doświadczeniem była możliwość obejrzenia, dotknięcia, "pomacania" prac zrobionych przez kogoś innego. Osobiście bardzo otwiera to mój umysł i inspiruje mnie. Bo jednak każdy w jakiś sposób "zamyka" się w tym, co robi. Mamy swoje sprawdzone techniki, ulubione materiały. Wydaje mi się, że bliskie spotkanie z pracami innych twórców sprawia, że troszkę nam się otwierają klapki, które chcąc nie chcąc spadają nam w pewnym momencie na oczy...
A Wy co o tym sądzicie?

A na deser klika zdjęć mojego prezentu :)





Agnieszko, dziękuję! :)

4 komentarze:

  1. Dokładnie tak! Fajnie jest zobaczyć z bliska "obcą" papierową robótkę :) Podpatrzeć, zainspirować się, podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Mnie takie doświadczenia zdecydowanie poszerzają horyzonty :) A do tego ta przyjemność dostania czegoś zrobionego ręcznie <3

      Usuń
  2. Bardo się cieszę, że karteczki sprawiły Ci tyle radości :D Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było naprawdę miłe doświadczenie, dziękuję :) Dla Ciebie również wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń