poniedziałek, 19 grudnia 2016

Kalendarz 2017




Zegary, motyle...

Jakoś w połowie tego roku, w rozmowie z koleżanką, został poruszony temat kalendarzy. Padło luźne hasło: "Zrobię Ci kalendarz na następny rok". Koleżanka trochę o sprawie zapomniała, ale ja nie ;) Poza tym należę do osób dotrzymujących słowa, więc kalendarz jak obiecałam, tak jest. Chciałam, żeby był delikatny i kobiecy, a także raczej "płaski", żeby łatwo go było przemieszczać bez obaw, że coś odpadnie.
Do jego wykonania wykorzystałam jeden z papierów z kolekcji Oczarowanie firmy BloomCraft - z motywem zegarów, który (moim zdaniem) do kalendarza pasuje wprost idealnie :)
Chcąc powielić motyw dodatkowo występujący na papierze, czyli motyle i kwiaty, dodałam kilka stemplowanych motyli i papierowych kwiatuszków. Dla urozmaicenia na środku okładki przysiadł ptaszek (element do wycinania z kolekcji Oczarowanie), otoczony ażurową rameczką.
Całość starałam się utrzymać w kolorach dominujących na papierze, czyli lawendach i wrzosach.

Kalendarz prezentuje się tak:

Okładka i kilka zbliżeń na ozdoby:



 Środek kalendarza też został oklejony papierem z kolekcji:


 Tylna okładka:


Udanego tygodnia, pozdrawiam!
Kasia


2 komentarze: