środa, 14 września 2016

Candy z BloomCraft

Candy sponsorowane przez BloomCraft

Witajcie!

Tegoroczny wrzesień obfituje w liczne zmiany w moim życiu: zarówno w strefie prywatnej, jak i zawodowej, a także dotyczącej mojego hobby. Tutaj pochwalę się tym ostatnim - z początkiem września dołączyłam do DT BloomCraft. Przez kilka kolejnych miesięcy będę Was inspirować pracami wykonanymi w ramach tego projektu, więc zaglądajcie koniecznie do mnie oraz na bloga BloomCraft.

A dziś mam dla Was candy!!
Do zgarnięcia jest zestaw papierów 15x15 cm z kolekcji "Szkolne historie" oraz badziki do kompletu. Papiery kolorowe, pogodne, optymistyczne - w sam raz na tworzenie prac z okazji zbliżającego się dnia nauczyciela.




Zasady candy:

1. Umieścić banerek na pasku bocznym swojego bloga.
2. W komentarzu do posta wkleić link do bloga ze wstawionym banerkiem i napisać odpowiedź na pytanie: Dlaczego właśnie do Ciebie ma trafić kolekcja "Szkolne historie".
3. Candy trwa do 25.09.2016.. do godz.23:59. Wyniki ogłoszę do dnia 27.09.2016.
4. Zwycięży autor odpowiedzi najbardziej pomysłowej, najzabawniejszej, najbardziej kreatywnej... no cóż, zaskoczcie mnie! :)

Aby być na bieżąco z informacjami i inspiracjami, polub profil Bloomcraft na FB.

Uwaga! Wkrótce pojawi się drugie rozdanie z takim samym zestawem TUTAJ. Zatem wypatrujcie uważnie, aby zwiększyć swoje szanse na zdobycie tej fantastycznej kolekcji ;)

Udanej zabawy i powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz