sobota, 20 czerwca 2015

Wyzwanie #1 - "Czarny kot,biały kot"

Wyzwanie #1 z okazji 5000 wyświetleń bloga


Na początku chciałam wszystkim podziękować za odwiedzanie mojego bloga. Dzięki Wam mój blog został już wyświetlony ponad 5000 razy! Mam nadzieję, że oglądanie moich prac sprawia Wam przyjemność :)

Z tej okazji mam dla Was konkurs pod tytułem "Czarny kot, biały kot". Jak film Emira Kusturicy, który zresztą serdecznie polecam ;)

Waszym zadaniem będzie stworzenie pracy w dowolnej technice, w kolorach czerni i bieli oraz z motywem kojarzącym się z kotami.

Dla inspiracji stworzyłam dla Was zakładkę do książki :)







Zasady konkursu:
1. Należy wykonać pracę zgodnie z wytycznymi wyzwania.
2. Należy zamieścić na pasku bocznym i w poście konkursowym banerek wyzwania (do pobrania poniżej).
3. Forma pracy jest dowolna. 
4. Na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę. 
5. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdy wcześniej. 
6. Wyzwanie można łączyć z dwoma innymi.
7. Link bezpośrednio do posta z pracą należy zamieścić w komentarzu pod tym postem.
Wyzwanie trwa od  20.06.2015. do 18.07.2015. do godz. 23:59.





Na zwycięzców czekają:

1. Nagroda główna: bon na 40zł do wykorzystania w sklepie Eko-Deco.
2. Dwa wyróżnienia w postaci rabatu na 40% do wykorzystania w sklepie Eko-Deco.



Życzę udanej zabawy i powodzenia!

2 komentarze:

  1. Moja praca http://ela17-mojepasje.blogspot.com/2015/06/czarno-biaa-kartka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam swoja pracę ;) http://scrapingbypola.blogspot.com/2015/07/mae-biae-kotki-dwa.html

    OdpowiedzUsuń