niedziela, 19 października 2014

Scrapbooking, media - pudełko

Metamorfoza pudełka

Co można zrobić z kartonowych pudełkiem po czekoladkach? Bardzo smacznych zresztą - belgijskie trufle czekoladowe, mniam :D
A z pudełka można zrobić bardzo dekoracyjne pudełeczko do przechowywania różnych drobiazgów :)

Pudełeczko na początku potraktowałam beżową farbą akrylową (na brzegach i zgięciach). Następnie okleiłam paskami papieru z kolekcji "Usłane różami II" od Galerii Papieru. Następnie przez szablon nałożyłam medium żelowe wymieszane z pyłkiem w kolorze opalizującej zieleni i z brokatem. Po bokach dodatkowo pomalowałam lekko turkusową farbą akwarelową. Na wierzchu nakleiłam metalową serwetkę od Retro Kraft Shop i listki-cekiny. Wszystkie elementy zostały wcześniej pomalowane turkusową farbą. Pomalowana została również tekturka od Scrapka, ozdobiona następnie brokatem i przyklejona na froncie pudełka.

Tak wyglądało pudełko przed metamorfozą (rozklejone i przygotowane do dekorowania):



A tak gotowe (po udekorowaniu i sklejeniu):








 Pudełeczko zgłaszam na wyzwania:

(KLIK)
W mojej głowie... pomysły na to, jak zrobić coś z niczego ;)


Sklep
(KLIK)
Media: farba akrylowa, farba akwarelowa, medium żelowe (użyte jako dekor)

 
(KLIK)
Kolor: turkus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz