wtorek, 16 września 2014

Scrapbooking, media - LO

Moje pierwsze LO :)

Za oknami jeszcze babie lato, ale ja postanowiłam przygotować się już na nadejście kolorowej jesieni. Aby jednak zachować szczyptę lata, postanowiłam skorzystać ze zdjęcia wakacyjnego sprzed kilku lat. Zdjęcie jest autorstwa mojego męża :) Bardzo mi się ono podoba i już od dawna miałam ochotę w jakiś sposób je wyeksponować. Tym oto sposobem powstało moje pierwsze LO :) Daleko mu do ideału, ale myślę, że nie jest aż tak źle, żeby nie mogło zawisnąć na ścianie wraz z pierwszym dniem jesieni ;) W dodatku będzie budzić miłe wspomnienia...
Do stworzenia tła wykorzystałam medium akrylowe, farbki, szablon i stempelek z kleksem (od Szmeka). Napis powstał ze stempelków od Retro Kraft Shop. Liście wokół motyla to również stempel + farbki. Piękny ażurowy motyl pochodzi z Wycinanki. Do tego kilka kwiatów z pobliskiej pasmanterii, trochę taśmy washi (też z motylami!), kilka chlapnięć, jesienne liście na "deser" i gotowe :)




Skoro już popełniłam moje pierwsze LO, to zgłoszę je na wyzwania, bo czemu nie ;)

Motyl leci na 3 konkursy:

Bawimy się wspólnie
(KLIK)
inspiracja kolorami i jesienną tematyką + "wianek" z liści wokół zdjęcia i kilka prawdziwych jesiennych listków

(KLIK)
mapka była inspiracją do stworzenia pracy

(KLIK)
głównym motywem pracy jest motyl - owad to chyba też zwierzę :)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz