niedziela, 17 sierpnia 2014

Scrapbooking - exploding box na 3cie urodziny

Pudełeczko dla chrześnicy

Witajcie moi drodzy czytelnicy! Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę tęskniliście za moimi pracami ;) Właśnie powróciłam z dwutygodniowego urlopu i postanowiłam zajrzeć tu z kartką-pudełeczkiem, które przed wyjazdem ofiarowałam mojej chrześnicy.
Praca powstała dzięki inspiracji: KLIK. Moje pudełko kryje zapowiedź prezentu, który chrześnica dostała od całej rodzinki - trampolina! Nieustawiona trawie, wśród kwiatów i motyli ;)

W pracy wykorzystałam papiery z kolekcji Balonik dla siostrzyczki, taśmę washi w gwiazdki, stempel Róża, tekturki: kaczuszki i baloniki oraz dziurkaczy (motylki i kwiatki). Napis "NATI" to imię, od Natalki, głównej bohaterki dnia :)

Pudełeczko tak się prezentuje:










Pracę zgłaszam na wyzwania:

(motyw przewodni pracy - okrągła trampolina)


(są kwiaty, motyle i taśma washi)

(trampolina - jak najbardziej związana ze sportem)

12 komentarzy:

  1. świetne pudełko :) i pomysłowa trampolina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo :)

      Usuń
  2. Nietypowy box, bardzo pomysłowy! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sympatyczny konkurs :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. pomysłowy box :) Dziękujemy za udział - DT Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty i bardzo pomysłowy boxik:) Fajna ta trampolina. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)

      Usuń
  5. Świetne pudełko, będzie wspaniałą pamiątką. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :) Powodzenia !!! Zapraszam na kolejne nasze wyzwania już wkrótce :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i życzenia :) Na pewno jeszcze zawitam w Waszych wyzwaniach, dziękuję za zaproszenie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Fajny prezent i świetnie dopasowane pudełeczko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :) Również pozdrawiam!

      Usuń