sobota, 26 lipca 2014

Scrapbooking - kartka urodzinowa

Żartobliwe życzenia


W minionym tygodniu powstała nowa kartka, z okazji urodzin, dla pewnego pana, który już jakiś czas temu skończył 18+VAT :D Kto powiedział, że kartka z takiej okazji musi być stonowana i poważna? Wręcz przeciwnie, niech będzie słodka i delikatna jak kobieta, która go tą kartką obdarowuje ;) Tym sposobem powstała karteczka z kotkiem na "cukierkowym" papierze. Papiery wykorzystane w pracy to zestaw "Balonik dla siostrzyczki" od Galerii Papieru a drewniane serduszka są od Wycinanki.










Pracę zgłaszam na wyzwania:


http://blog.galeria-rae.pl/2014/07/16/wyzwanie-nr-39-kwadratowo-i-podluznie/

 http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-miesieczne-lipiec.html

9 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu,

    wiek 18 + VAT?! To jak to liczyć, 18 + 22% czy 18 + 22? ;) ;)

    Tak czy siak, kartka ładna, zabawna :)

    Że też na Forum RC nie można się dostać bez zalogowania do gry - idioci zrobili to w ten sposób. :(
    Mam podgląd na Forum, a napisać nie mogę. A do gry nie chce mi się wchodzić.
    Nic mi się nie chce - za gorąco!

    Miłej niedzieli Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, ta jest bardzo w moim stylu, zresztą wszystkie są :P
    Są super :D
    Buźki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) - Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :) Prosimy na przyszłość o wyłączenie weryfikacji postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i możliwość wzięcia udziału w konkursie :) Weryfikacja wyłączona, wydawało mi się, że już to zrobiłam wcześniej - chochliki ;)

      Usuń
  4. Bajkowa ;) Rzeczywiście, nie zawsze musi być poważnie, ta na pewno wywoła uśmiech!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Magda DT GOscrap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za odwiedziny :) Miło mi, że mogłam wziąć udział w wyzwaniu z bardzo fajną mapką. Pozdrawiam!

      Usuń